Verzend & Retour beleid

Verzendbeleid:

Wij verzenden wereldwijd via DPD & GLS

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

In de meeste gevallen worden bestellingen die voor 16uur besteld worden dezelfde dag nog verzonden tenzij anders geformuleerd bij het artikel.

Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een e-mail met een verzendbevestiging met uw tracking- en leveringsinformatie. Als het in backorder is, wordt u op de hoogte gebracht met een verwachte verzenddatum.

WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?

Bestellingen die voor 16uur zijn geplaatst, worden de dezelfde dag verzonden, tenzij anders geformuleerd bij het artikel.

Als het in backorder is, wordt u op de hoogte gebracht met een verwachte verzenddatum.

DPD & GLS bezorgt de bestelling tussen 08:00 - 18:00 uur. Het is niet aan ons om te zeggen hoe laat het pakket precies wordt afgeleverd.

Daarom is het erg belangrijk dat je een afleveradres gebruikt waar iemand aanwezig zal zijn, om het pakket in ontvangst te nemen en te ondertekenen.

Als er de hele dag niemand op het adres aanwezig kan zijn, dan raden we je aan een alternatief adres te gebruiken. Zoals bijvoorbeeld een werkadres.

HOE WEET IK OF EEN PRODUCT OP VOORRAAD IS?

Dit staat steeds bij het artikel zelf.

Vindt u hier niet wat u zoekt, dan kunt u altijd een e-mail sturen naar: sticker-cadeaushop@hotmail.com

Retourbeleid:

Als je een artikel wilt retourneren, neem dan na ontvangst van het product contact met ons op via e-mail: tuningparts-dewitten@hotmail.com

RETOURPROCEDURE:

Er zijn veel redenen waarom u uw goederen aan ons wilt retourneren. Houd er echter rekening mee dat er voor elke reden een andere procedure moet worden gevolgd.

Lees daarom onderstaande lijst met `retourreden` zorgvuldig door om vertragingen of misverstanden te voorkomen.

Selecteer de reden waarom je een product retourneert en volg de stappen.

Ik ben niet blij met mijn aankoop.

Mijn product is defect, beschadigd of incompleet bij aankomst.

Verkeerd product ontvangen of besteld.

Defect product binnen de garantieperiode.

IK BEN NIET BLIJ MET MIJN AANKOOP:

Het tevreden stellen en beschermen van onze klanten heeft voor ons een hoge prioriteit. We willen niet alleen dat u tevreden bent met uw aankoop, we willen ook dat u zich absoluut veilig voelt wanneer u bij ons bestelt.

Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen de 30 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons retourneren.

Indien u een artikel wenst terug te sturen, gelieve ons te contacteren via e-mail: tuningparts-dewitten@hotmail.com

MIJN PRODUCT IS DEFECT, BESCHADIGD OF INCOMPLEET BIJ AANKOMST:

We begrijpen je frustratie, zullen er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen!

We willen dat je dit onmiddellijk aan ons meldt via e-mail: tuningparts-dewitten@hotmail.com

Dan kunnen we de retourprocedure starten en u een Vervanging of Terugbetaling aanbieden.

Inspecteer uw bestelling altijd direct na ontvangst op beschadigingen of ontbrekende onderdelen.

Lees ons retourbeleid voordat u onderdelen naar ons terugstuurt.

In dit geval worden de verzendkosten van de retourzending door ons vergoed.

Transportschade: Allereerst is het belangrijk dat je nooit een zwaar beschadigd pakket accepteert.

Als de koerier een beschadigd pakket aflevert, kunt u dit weigeren en direct contact met ons opnemen.

Als je een beschadigd pakket toch accepteert, omdat de schade op het eerste gezicht niet zo erg lijkt, meld dan bij de koerier dat je het pakket met schade hebt geaccepteerd.

Op deze manier kunnen we dit probleem veel sneller afhandelen, mocht blijken dat het product in de verpakking ook beschadigd is.

VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN OF BESTELD:

Onze excuses als je per ongeluk het verkeerde artikel hebt ontvangen, het komt zelden voor dat we een verkeerd product verzenden.

We willen dit zo snel mogelijk oplossen! Meld dit dan meteen aan ons via e-mail: tuningparts-dewitten@hotmail.com

In dit geval worden de verzendkosten van de retourzending door ons vergoed.

Heb je per ongeluk het verkeerde product besteld volg dan onze retourprocedure Ik ben niet blij met mijn aankoop.

DEFECT PRODUCT BINNEN DE GARANTIEPERIODE:

Uiteraard heeft u recht op garantie, wanneer een product binnen de aangegeven garantietermijn defect raakt.

Alle door ons verkochte producten zijn van A-merken en worden geleverd met garantie.

Om te bepalen of uw artikel in aanmerking komt voor een garantieteruggave, gelieve ons te contacteren op tuningparts-dewitten@hotmail.com

In dit geval worden de verzendkosten van de retourzending door ons vergoed.

VERZENDKOSTEN RETOURNEREN:

Als de reden van retournering het ontvangen van een beschadigd product, het verkeerde product of een garantiekwestie is, worden de verzendkosten van de retourzending door ons vergoed.

Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, je per ongeluk het verkeerde product hebt besteld of de montage niet goed is, worden de verzendkosten voor het retourneren niet terugbetaald.

HOE TERUG TE KEREN?

Neem voordat u artikelen retourneert contact met ons op voor een retour-/omruilautorisatie.

Retourzendingen worden op eigen risico verzonden.

We raden je aan om je retourzending te verzenden met een betrouwbare internationale koerier die tracking aanbiedt.

Het wordt ten zeerste aanbevolen om het pakket te verzekeren, aangezien u ervoor verantwoordelijk bent dat alle artikelen in hun oorspronkelijke staat aankomen zoals ze zijn verzonden.

Een andere mogelijkheid is dat je het product terugbrengt naar onze winkel in Dendermonde.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor producten die beschadigd zijn door een slechte verpakking of verloren zendingen.

Echter dit alles vermelden beperkt het recht van de klant.

Voeg een kopie van uw factuur toe.

VERVANGING OF TERUGBETALING:

Bij het retourneren van een product ontvang je automatisch een e-mail van ons wanneer het product binnen is.

Zodra we het geretourneerde product hebben onderzocht, sturen we je een vervangend product of betalen we het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten die je hebt betaald voor het retourneren van het product terug (mits bewezen dat de fout bij Tuningparts De Witten ligt).

Het kan tot 7 dagen duren (gerekend vanaf de dag dat je het artikel aan ons hebt geretourneerd) voordat we je retourzending hebben verwerkt.

COMPLIMENTEN, KLACHTEN EN SUGGESTIES:

Het is altijd fijn om te weten wanneer we dingen goed doen, maar het is ook belangrijk dat u ons vertelt wanneer we dingen fout doen.

Uw complimenten, klachten en suggesties zijn waardevol voor ons en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Als we ondanks onze inspanningen niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, laat het ons dan weten.

We verwelkomen alle klachten en nemen ze serieus.

We willen ook graag weten of u denkt dat we iets goed doen, door ons te vertellen wanneer we het goed doen, kunnen we ervoor zorgen dat het verantwoordelijke personeel goed wordt bedankt.

Als u een suggestie heeft over hoe wij onze service kunnen verbeteren, horen wij dat ook graag van u.

Dit geeft ons de mogelijkheid om onze dienstverlening continu te verbeteren.

MODELFORMULIER VOOR HERROEPING (Dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen):

https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Ventes/Forms/formulier-voor-herroeping.pdf

Contact:

Tuningparts De Witten

BTW: BE0799.242.485

E-mail: tuningparts-dewitten@hotmail.com

GSM: 0499 82 80 73

Boonwijkstraat 87

9200 Dendermonde

Belgie

Info

Keuze uit ruim 135.000 Artikelen.

E-mail: tuningparts-dewitten@hotmail.com

Alle Producten worden steeds goed verzorgd & verpakt.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2016 - 2024 Tuningparts-dewitten | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel